Klanttevredenheidsonderzoek 2024
Klanttevredenheid zoals gemeten met de CQI
Min-max score | Gemiddelde score * | |
Bejegening | 1-5 | 4,80 |
Bereikbaarheid behandelaar | 1-5 | 3,90 |
Samen beslissen | 1-5 | 4,50 |
Mogelijkheid betrekken familie of naasten | 1-5 | 4,00 |
Uitvoering behandeling | 1-5 | 4,00 |
Informatie over medicatie | 1-5 | 3,40 |
Informatie over vragenlijsten | 1-5 | 3,70 |
Informatie clientenorganisaties/zelfhulpgroepen | 1-5 | 3,50 |
Rapportcijfer voor behandeling | 1-10 | 8,70 |
Verbeteringen 2025 n.a.v. de vragenlijsten behandeling 2024: Aangezien ik vanaf half mei 2024 vaak niet heb kunnen werken en de andere periode halve dagen zou ik iedereen willen bedanken voor het begrip en geduld. Inmiddels begint het beter te gaan en ga ik weer opbouwen waardoor ik weer meer aandacht kan geven aan zaken als informatie over zaken naast de gesprekken zoals informatie over vragenlijsten, clienten organisaties en zal ik de informatie m.b.t. e -health verbeteren. Er komen steeds meer mogelijkheden die de behandeling kunnen versterken met behulp van apps en online cursussen en modules. Aangezien het steeds duidelijker is dat we samen verder komen zal ik de mogelijkheid tot het betrekken van naasten en het bespreken van de voordelen van een vertrouwde steun en/of accountability persoon bespreken en verkennen.
Klanttevredenheidsonderzoek 2023
Klanttevredenheid zoals gemeten met de CQI
Min-max score | Gemiddelde score * | |
Bejegening | 1-5 | 4,75 |
Bereikbaarheid behandelaar | 1-5 | 4,00 |
Samen beslissen | 1-5 | 4,58 |
Mogelijkheid betrekken familie of naasten | 1-5 | 4,00 |
Uitvoering behandeling | 1-5 | 4,50 |
Informatie over medicatie | 1-5 | 5.00 |
Informatie over vragenlijsten | 1-5 | 3,50 |
Informatie clientenorganisaties/zelfhulpgroepen | 1-5 | 3,63 |
Rapportcijfer voor behandeling | 1-10 | 8,88 |
Verbeteringen 2022/2023:
De scores op de klanttevredenheidsvragenlijst (CQI ) die clienten na afloop van een behandeltraject invullen laten geen grote verschillen zien over de jaren heen. We zijn blij met het algemene rapportcijfer dat gemiddeld op de 8,8 uitkomt en in 2023 op 8,9.
Er is zoals blijkt uit de scores verbetering mogelijk met u informeren over de vragenlijst en mogelijke clientenorganisaties die nuttig kunnen zijn als aanvulling op uw behandeling bij ons.
Verbeteringen in de zorg zijn de dit jaar opgestarte samenwerking met Hanna voor wachtlijstbeheer en begeleiding bij programma’s te volgen op therapieland. Onze doelstelling is u beter en tijdig te informeren over de wachttijden en aanmeldstops.
Verbetering die we dit jaar willen ontwikkelen is een wachtlijst module actief begeleiden. Wellicht komt er ook de mogelijkheid dit in een groep te doen met ook de mogelijkheid tot face to face contact bijeenkomsten.